Cégalapítás Szlovákiában
HELVIK - cégalapítás

Keresés a honlapon



Székhely, lakhely, postafiók,

Egyéb szolgáltatások


Állandó lakhely Szlovákiában:

Cégünk szükség esetén szlovák állandó lakcímet is tud biztosítani amennyiben az alapító tag szlovák adó rezidensként szeretne fellépni.
- Lakcím bejelentése külön költségekkel jár,
- Lakcímkártya –ID Card – kiadása kb. 10 munkanap.

Székhely:

Cégünk hivatalos székhelyet biztosít az új cég részére, melynek költsége magába foglalja a postafiók díját, küldemények átvételét, továbbítását, értesítéseket, valamint az alaplevelezést és ügyintézést.


Könyvvitel cégalapítás után:

Cégünk biztosítja a könyvvitelt, bérszámfejtést, ÁFA könyvelését és bevallását, nyilvántartások valamint az év végi adóbevallást elkészítését és adótanácsadást is.

Sszolgáltatásaink ára egyedi, mely függ a könyvelendő tételek mennyiségétől, az alkalmazottak létszámától.

A könyvviteli ár tartalmazza:

- a havi rendszeres könyvelést
- az ÁFA könyvelését és bevallását
- a nyilvántartások vezetését
- átutalások előkészítését pl. ÁFA vagy járulék fizetés esetén
- évközi egyenlegek elkészítését
- adóellenőrzés esetén elkísérjük az adóhatósághoz
- bérszámfejtést az alkalmazottaknak



Egyéb fontos tudnivalók cégalapítással kapcsolatban:


- Cégkereső Szlovákiában: www.orsr.sk
- EU-s adószám kereső: www.drsr.sk







cégalapítás

Az Ön e-mail címe:

Üzenet:

Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot



Tanácsadás,fordítás,cégalapítás